היכולת הכי מורכבת בתקשורת בין אנשים הינה לזהות עם מי אנחנו מדברים ? במידה ומדובר במשא ומתן או במכירות, חשוב לנו לדעת מה הגישה ? מה מידת הרצינות ? מה הציפיות ? הרבה מאוד שאלות כאלה קשורות להבנה ויכולת לזהות את דפוסי התקשורת ומאפייני האישיות של האנשים עימם אנו משוחחים. לא פחות חשוב להכיר דפוסי תקשורת בעייתים, כאלה המצביעים על בעיה או סיכון בקשר עסקי ובכלל.
ההכשרה הזו מכוונת לפיתוח המיומנות המורכבת הזו ולאור מורכבות האתגר, היא כרוכה ביום הכשרה שלם. במהלך היום נכיר מונחי יסוד בעולם הפסיכולוגיה, קוי אישיות חריגים, דפוסי תקשורת, כלי אבחון ייחודים וטכניקות אבחון. במהלך ההכשרה נלמד גם מנסיונם של מומחים במשא ומתן עסקי אשר חשפו את הידע הסמוי שלהם במהלך מחקר שניהלתי לאורך תקופה ארוכה. נלמד ביחד על מה כדאי להסתכל, כיצד לפתח את יכולת ההתבוננות והסקת המסקנות שלנו.
ההכשרה מיועדת לכל קהל יעד של אנשים אשר עובדים עם אנשים וחשוב להם להגיע לתוצאות בקשר והשיח עימם.