להפוך ל'מוכר על' – סדנת מאסטר לשיפור כישורי תקשורת בינאישית בעולמות המכירה, שיווק ותיווך

יש האומרים שכל אדם חייב במהלך חייו להתנסות ולו לתקופה קצרה במקצוע המכירות על גווניו השונים, שכן מקצוע זה חושף בפנינו את המורכבות של נבכי נפש האדם ומפתח בקרבינו יכולות חשובות בתחום התקשורת הבינאישית. במהלך הסדנה נלמד ביחד כיצד לזהות את המצב של האדם עימו אנו באינטראקציה, לזהות את הסיטואציה עצמה וכיצד ליצור אמון ותקשורת מקרבת ובהמשך להפעיל אסטרטגיות השפעה מתוחכמות, ישירות ומרומזות.
בעידן של האצה טכנולוגית, לעיתים האינטראקציה נעצרת כבר בשלב התקשורת הדיגיטלית. אנו נלמד ביחד כיצד לרתום את הטכנולוגיה לטובתינו וכיצד בינה יוצרת יכולה לעזור לכל אחד.

סדנה זו מבוססת על הניסיון שלי במשך יותר משני עשורים באינטראקציות בינאישיות מהמורכבות ביותר וכן על נסיון שצברתי בתהליכי חילוץ ידע סמוי של מומחים בתחום המשא ומתן העסקי, מכירות ושיווק. יחד, ניחשף למגוון שיטות ואף נתרגל ביחד מצבים מגוונים. הסדנה נבנית בהתאם ללקוח לאחר אפיון צרכים והתאמה לשפה הארגונית וסביבת העבודה.

ישנה אפשרות לקורס מתמשך בשילוב שחקן תיאטרון על מנת להגיע למיומנות גבוהה יותר.

אהבתם? שתפו!

ראה גם

אבחון תכונות אישיות ודפוסי תקשורת במהלך אינטראקציות בינאישיות

תקשורת בינאישית והתמודדות עם מצבים מאתגרים

קורסים לארגונים בתחומי ניהול ידע, למידה ופיתוח ההון האנושי

סדנת פרודוקטיביות – להפוך לצוות יעיל ואפקטיבי

ניהול קונפליקטים, שיחות קשות ותקשורת מקרבת – סדנת מיומנויות תקשורת בינאישית

להיות מנהל – סדנה לגיבוש תפיסת תפקיד

יש לכם שאלה?
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם.