הסדנה הזו מיועדת לכל מי שרוצה לשפר את מיומנויות התקשורת הבינאישית ולהתמודד עם מגוון רחב של אתגרים מול אנשים שונים. מה שהאחד אומר, זה לא מה שהשני שומע. במהלך העבודה היומיומית נוצרים קונפליקטים ואתגרים ניהוליים רבים. כיצד עלינו להתמודד עימם באופן אשר יתרום למחוברות הארגונית, יעצים את העובד וישמר אותו ? לשם כך, התקשורת חייבת להתבסס על מיומנויות מתקדמות להתמודדות עם מצבים קשים. לא אחת, החשש להתמודד מוביל לבריחה מהבעיה, יצירת ריחוק ניהולי ואף התעלמות. אלה מובילים במסלול המהיר לעזיבת עובדים וכשלים ניהוליים נרחבים.
כאשר מסתכלים על הזירה החיצונית, רובינו עובדים מול אנשים המשתייכים ליחידה ארגונית אחרת, או לארגונים אחרים, ספקי שירות וגופים המצויים תחת הביקורת שלנו. כל אלה דורשים ניהול מערכות יחסים מקצועיות ארוכות טווח, כאלה שיאפשרו לנו לבצע את משימותינו וללא חסמים או קשיים בתהליכי העבודה. נלמד ביחד כיצד ליצור ראפור ולתחזק אותו, כיצד לעשות שימוש בהקשבה פעילה, להשתמש באסטרטגיות השפעה מוכחות, להעביר משוב מעצים ואף כיצד להפוך אירועים משבריים להזדמנויות.
הסדנה ניתנת לשילוב עם שחקן תיאטרון ואורכת כ 4-6 שעות. טרם הסדנה מבוצע מיפוי של אתגרים ודילמות בחיי העבודה של קבוצת הלומדים והלומדות. בהתאמה, נבצע סימולציות בזוגות או באמצעות שחקן אשר יגיע עם תרחישים מוכנים לסימולציות . במהלך הסדנה נטפל בסוגיות של פתרון קונפליקטים, שיחות קשות והתמודדות עם אתגרים נפוצים.