תקשורת בינאישית והתמודדות עם מצבים מאתגרים

הקורס הזה נבנה לאחר פניות חוזרות ונשנות של לקוחות אשר אצל חלקם ליוויתי מנהל מסוים ואצל אחרים ייעצתי כיצד להתמודד עם סיטואציות מורכבות. ניכר כי בעולם של לחץ מתגבר, החיכוך עולה וככל שאנו יותר משימתיים, קשה לנו יותר לבסס מערכות יחסים אפקטיביות.

כמה פעמים התחרטת ששלחת מנהל פרויקט מסוים לטפל בלקוח רגיש? כמה פעמים חשת שתהליך שהתחיל מצוין הפך לקטסטרופה, ורק בדיעבד הבנת שהיה אפשר למנוע את זה? האם קרה לך שהמסרים שעברו מהמשרד לא היו מתואמים? שותף לעבודה הוציא אותך מהכלים ?
תקשורת לא מדויקת, חיכוכים בלתי נמנעים ומשברים פתאומיים הם אתגרים שכל מנהל ואיש מקצוע מכירים מקרוב. רגעים כאלה יכולים להיות מתסכלים – אך גם הזדמנות לצמיחה וללמידה.

קורס זה, נועד לתת לך את הכלים להוביל תהליכים מורכבים בצורה חכמה ורגישה יותר: לבנות אמון מול לקוחות ושותפים, לזהות מצבים מאתגרים לפני שהם הופכים למשבר, לנהל שיחות קשות עם ביטחון ולשמור על מוניטין גם ברגעים הקשים ביותר. בנוסף, תלמדו לזהות מצבים, לבסס מערכת יחסים ארוכת טווח עם לקוחות ולהשתמש באסטרטגיות השפעה מתקדמות.

במהלך חמישה מפגשים מרתקים, נצלול לעומק עולם התקשורת הבינאישית, נתרגל ביחד סימולציות מורכבות  ונרכוש כלים מעשיים לניהול תקשורת בינאישית אפקטיבית, לנהל סיכונים, לתאם ציפיות, להתמודד עם התנגדויות ולנהל פרידה מקצועית מלקוחות בעייתיים – כל זאת תוך שמירה על יחסים עסקיים יציבים ומכובדים. הקורס מבוסס על נסיון וכלים מעשיים מעולם הפסיכולוגיה והוא אינו תיאורטי – הוא נועד לכם/ן כדי שתוכלו לעבוד טוב יותר עם לקוחות, שותפים לעבודה וכל מי שמושפע מהעשייה שלכם/ן. תוכלו לתת משוב בלי להעליב, להכיל משברים בהתהוות ולבחור דרכי פעולה יעילות.

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

ראה גם

קורסים לארגונים בתחומי ניהול ידע, למידה ופיתוח ההון האנושי

בינה יוצרת – כיצד להשתמש בבינה היוצרת כעוזר אינטיליגנטי ?

סדנת פרודוקטיביות – להפוך לצוות יעיל ואפקטיבי

ניהול קונפליקטים, שיחות קשות ותקשורת מקרבת – סדנת מיומנויות תקשורת בינאישית

להיות מנהל – סדנה לגיבוש תפיסת תפקיד

סדנת ניהול ופיתוח צוות

יש לכם שאלה?
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם.