הייתם/ן מאמינים/ות שיש דרך להמשיג אינטראקציות בינאישיות מורכבות ולהפוך את מה שמכונה 'אמנות' למתודה שאפשר באמצעותה ללמוד ולקצר הליכי חניכה ?
במאמר הזה מודגמת שיטה ייחודית לחילוץ ידע סמוי מאינטראקציות בינאישיות. כאן טמון המפתח להמשגת תהליכים מורכבים במיוחד שעד כה תוארו במונחים של אמנות ,כמו למשל תהליכי טיפול פסיכולוגי, ניהול, הדרכה, משא ומתן , מכירות ועוד.
המאמר מציג גם יישום של מודל 'הבצל' אותו הגיתי בעבודת הדוקטורט שלי והוא מאפשר סיווג וזיהוי רבדים שונים של ידע סמוי (ראו בבלוג את ההפניה למאמר על המודל).
אני מדגים כאן לראשונה אין ניתן לרתום מושגי מפתח של גישת האינטראקציה הסימבולית כשיטה לגירוי והצפה של ידע סמוי.