אחת התופעות המדהימות בכל ארגון היא השפה השונה של אנשי מערכות טכנולוגיה והקושי של מנהלים בארגון לדבר באותה שפה. איך מתגברים על הפער בין הדרישות הפשוטות לכאורה שמוצגות על ידי ‘הלקוח’ בתוך הארגון לבין גוף ה T.I שצריך לתת לו פתרון ? פעמים רבות השיח לא מתכנס לאותה שפה. ההבדל הוא בהבנת מפת הדרכים שעומדת בפני אנשי ה T.I לעומת הצורך של הלקוח. ציר הזמנים כמעט אף פעם לא מסתנכרן וכל אחד מדבר על הצורך שלו. למעשה, פרויקט טכנולוגי משמעותי בתוך הארגון כרוך בתהליך גישור והידברות, כזה שמאפשר שקיפות, תמיכה הדדית והגעה להבנה מלאה בשני הצדדים מה בעצם מדובר. וכן, אין פה צודק או לא צודק. יש כאן תהליך מורכב שבו אנחנו מביאים חלומות ואנשי הטכנולוגיה מנסים להגשים אותם. זה עובד רק כשמתאחדים ביחד, מבינים לא רק את המגבלות אלא גם את מגוון הפתרונות. רוצים לשמוע עוד ? מוזמנים לפנות ואשמח לייעץ לכם.