על הקשיים בטרנספורמציה דיגיטלית

העולם שלנו עובר בקצב מהיר תהפוכות וכל מה שפעם היה כתוב על נייר הופך לפריט דיגיטלי וזה בתורו מתווסף לפריטים דומים ומקבל תיוג שמאפשר לחפש אותו ויכולות למידת מכונה מאפשרות ללמוד את התנהגות המשתמשים.

רכיב בינה מלאכותית יודע להנגיש לפי הצורך ודוחות בינה עסקית מאפשרים לנו לקבל החלטות מבוססות נתונים. כל ה’יופי’ הזה קורה כאשר בקצה יש דורות שונים של צרכני מידע וידע, חלקם מבוגרים ולא ביצעו ‘הגירה דיגיטלית’ ואילו חלקם נולדו לסביבה דיגיטלית וכך גם הפער באימוץ הטכנולוגיות. אחת התופעות המשעשעות בתקופה זו הינה האימוץ החלקי של טכנולוגיות ופיתוח מענים שהולכים רק את חצי הדרך. כך אפשר לראות טאבלט במסעדה שמראה לנו את התפריט אבל לא מאפשר לנו לבצע הזמנה ישירה מהמכשיר או לשלם ישירות דרכו. באותה מידה אנחנו יכולים לפנות לשירות צאט והוא מתחיל עם בוט, עובר לעובד ואז האחרון מפנה אותנו לכתוב מייל, בעצם לא עושה שימוש ביכולת התקשורת המהירה אלא חוזר אחורה. במידה מסויימת זה דומה להצבת רמזור ומתחתיו שוטר שמעת לעת מכווין את התנועה במקומו. אם אתם נמצאים בתהליך אפיון מערכת, כדאי לכם לחשוב על כלל התהליכים וכיצד הם אמורים להתבטא בכלי הטכנולוגי או שמא חלקם לא רלוונטי לטכנולוגיה המוצעת, מה שייאלץ שינוי בתהליכי העבודה בארגון. מרגישים שיש לכם פלונטר כזה ? מוזמנים להתייעץ

ראה גם

למה קשה להיגמל מתיקיות ?

הריקוד האינסופי בין אנשי מערכות טכנולוגיה ועובדים בארגון

למה שינוי הוא כל כך מורכב ?

יש לכם שאלה?
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם.

אהבתם? שתפו!
אולי יעניין אתכם גם...
SHARE POINT, LMS,LXP, מערכות מערכות, למה זה כל כך כואב ? למה זה קשה ? למה זה מתחיל בהתלהבות ונגמר בתרחיש הפחד הידוע מ’פיל לבן’ ? זו לא הטכנולוגיה. זו הפסיכולוגיה. תנו לי לעזור בפיצוח הגורם האנושי והתאמת הציפיות, השאיפות והתסכולים לשלל האפיונים הרלוונטים למערכות בתחומי ניהול ידע, למידה ומשאבי אנוש
האקסל ותיקיות הפכו ממזמן להיות סימן היכר של כל ארגון. ניתן למצוא כמויות עצומות של מידע בטבלאות כאלה או אחרות לצד כמויות אדירות של ידע שנאבד בתיקיות שונות ומגוונות. כיצד ניתן להנות מהמשאבים האלה ולהשתמש בהם כדי לקבל החלטות מושכלות? כדי להנגיש את המידע והידע הרלוונטי בזמן הנכון?