הריקוד האינסופי בין אנשי מערכות טכנולוגיה ועובדים בארגון

אחת התופעות המדהימות בכל ארגון היא השפה השונה של אנשי מערכות טכנולוגיה והקושי של מנהלים בארגון לדבר באותה שפה. איך מתגברים על הפער בין הדרישות הפשוטות לכאורה שמוצגות על ידי ‘הלקוח’ בתוך הארגון לבין גוף ה T.I שצריך לתת לו פתרון ? פעמים רבות השיח לא מתכנס לאותה שפה. ההבדל הוא בהבנת מפת הדרכים שעומדת בפני אנשי ה T.I לעומת הצורך של הלקוח. ציר הזמנים כמעט אף פעם לא מסתנכרן וכל אחד מדבר על הצורך שלו. למעשה, פרויקט טכנולוגי משמעותי בתוך הארגון כרוך בתהליך גישור והידברות, כזה שמאפשר שקיפות, תמיכה הדדית והגעה להבנה מלאה בשני הצדדים מה בעצם מדובר. וכן, אין פה צודק או לא צודק. יש כאן תהליך מורכב שבו אנחנו מביאים חלומות ואנשי הטכנולוגיה מנסים להגשים אותם. זה עובד רק כשמתאחדים ביחד, מבינים לא רק את המגבלות אלא גם את מגוון הפתרונות. רוצים לשמוע עוד ? מוזמנים לפנות ואשמח לייעץ לכם.

ראה גם

למה קשה להיגמל מתיקיות ?

על הקשיים בטרנספורמציה דיגיטלית

למה שינוי הוא כל כך מורכב ?

יש לכם שאלה?
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם.

אהבתם? שתפו!
אולי יעניין אתכם גם...
SHARE POINT, LMS,LXP, מערכות מערכות, למה זה כל כך כואב ? למה זה קשה ? למה זה מתחיל בהתלהבות ונגמר בתרחיש הפחד הידוע מ’פיל לבן’ ? זו לא הטכנולוגיה. זו הפסיכולוגיה. תנו לי לעזור בפיצוח הגורם האנושי והתאמת הציפיות, השאיפות והתסכולים לשלל האפיונים הרלוונטים למערכות בתחומי ניהול ידע, למידה ומשאבי אנוש
האקסל ותיקיות הפכו ממזמן להיות סימן היכר של כל ארגון. ניתן למצוא כמויות עצומות של מידע בטבלאות כאלה או אחרות לצד כמויות אדירות של ידע שנאבד בתיקיות שונות ומגוונות. כיצד ניתן להנות מהמשאבים האלה ולהשתמש בהם כדי לקבל החלטות מושכלות? כדי להנגיש את המידע והידע הרלוונטי בזמן הנכון?