למה שינוי הוא כל כך מורכב ?

אנו חיים בעידן של שינוי מתמיד ועדיין זה ממשיך להיות כל כך קשה. הסיבה לכך מורכבת הרבה יותר ממה שנראה לעין במבט ראשון. לא בכדי הרגש הכי מזוהה עם שינוי הוא סלידה. חשבתם פעם מי מפסיד מתהליך של שינוי ? הרי אנו יודעים כיום כפי שכהנמן וטברסקי הטיבו לבטא כי כולנו שונאים להפסיד אף יותר מאשר להרוויח. האם חשבתם בתהליך השינוי שלכם מי המפסידים ? האם הסטטוס של מישהו נפגע ? בעידן הנוכחי חלק גדול מהשינויים כרוך בטכנולוגיה וזו מוכנסת לשימוש על ידי אנשי תשתיות. מי אצליכם מטפל בפסיכולוגיה של המשתמשים ? מי חושב אילו אסטרטגיות השפעה יכולות לעבוד כאן כדי לקדם את השינוי ? רוצים להעמיק ? מוזמנים ליצור קשר.

ראה גם

למה קשה להיגמל מתיקיות ?

על הקשיים בטרנספורמציה דיגיטלית

הריקוד האינסופי בין אנשי מערכות טכנולוגיה ועובדים בארגון

יש לכם שאלה?
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם.

אהבתם? שתפו!
אולי יעניין אתכם גם...
SHARE POINT, LMS,LXP, מערכות מערכות, למה זה כל כך כואב ? למה זה קשה ? למה זה מתחיל בהתלהבות ונגמר בתרחיש הפחד הידוע מ’פיל לבן’ ? זו לא הטכנולוגיה. זו הפסיכולוגיה. תנו לי לעזור בפיצוח הגורם האנושי והתאמת הציפיות, השאיפות והתסכולים לשלל האפיונים הרלוונטים למערכות בתחומי ניהול ידע, למידה ומשאבי אנוש
האקסל ותיקיות הפכו ממזמן להיות סימן היכר של כל ארגון. ניתן למצוא כמויות עצומות של מידע בטבלאות כאלה או אחרות לצד כמויות אדירות של ידע שנאבד בתיקיות שונות ומגוונות. כיצד ניתן להנות מהמשאבים האלה ולהשתמש בהם כדי לקבל החלטות מושכלות? כדי להנגיש את המידע והידע הרלוונטי בזמן הנכון?