למה שינוי הוא כל כך מורכב ?

אנו חיים בעידן של שינוי מתמיד ועדיין זה ממשיך להיות כל כך קשה. הסיבה לכך מורכבת הרבה יותר ממה שנראה לעין במבט ראשון. לא בכדי הרגש הכי מזוהה עם שינוי הוא סלידה. חשבתם פעם מי מפסיד מתהליך של שינוי ? הרי אנו יודעים כיום כפי שכהנמן וטברסקי הטיבו לבטא כי כולנו שונאים להפסיד אף יותר מאשר להרוויח. האם חשבתם בתהליך השינוי שלכם מי המפסידים ? האם הסטטוס של מישהו נפגע ? בעידן הנוכחי חלק גדול מהשינויים כרוך בטכנולוגיה וזו מוכנסת לשימוש על ידי אנשי תשתיות. מי אצליכם מטפל בפסיכולוגיה של המשתמשים ? מי חושב אילו אסטרטגיות השפעה יכולות לעבוד כאן כדי לקדם את השינוי ? רוצים להעמיק ? מוזמנים ליצור קשר.

ראה גם

למה קשה להיגמל מתיקיות ?

על הקשיים בטרנספורמציה דיגיטלית

הריקוד האינסופי בין אנשי מערכות טכנולוגיה ועובדים בארגון

יש לכם שאלה?
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם.

אהבתם? שתפו!
כולנו חווים בעולם הרשתי את המתנות של ענקיות הטכנולוגיה. נטפליקס ממזמן הפך מתחרה לחווית למידה בסביבה דיגיטלית וחווית ה'גוגל' היא שאיפה של כל ארגון. אבל קשה, באמת קשה, ל'היגמל' מהתיקיות
העולם שלנו עובר בקצב מהיר תהפוכות וכל מה שפעם היה כתוב על נייר הופך לפריט דיגיטלי וזה בתורו מתווסף לפריטים דומים ומקבל תיוג שמאפשר לחפש אותו ויכולות למידת מכונה מאפשרות ללמוד את התנהגות המשתמשים.
אחת התופעות המדהימות בכל ארגון היא השפה השונה של אנשי מערכות טכנולוגיה והקושי של מנהלים בארגון לדבר באותה שפה. איך מתגברים על הפער בין הדרישות הפשוטות לכאורה שמוצגות על ידי 'הלקוח' בתוך הארגון לבין גוף ה T.I שצריך לתת לו פתרון ? פעמים רבות השיח לא מתכנס לאותה שפה.
אנו חיים בעידן של שינוי מתמיד ועדיין זה ממשיך להיות כל כך קשה. הסיבה לכך מורכבת הרבה יותר ממה שנראה לעין במבט ראשון. לא בכדי הרגש הכי מזוהה עם שינוי הוא סלידה. חשבתם פעם מי מפסיד מתהליך של שינוי ?
אולי יעניין אתכם גם...