הריקוד האינסופי בין אנשי מערכות טכנולוגיה ועובדים בארגון

אחת התופעות המדהימות בכל ארגון היא השפה השונה של אנשי מערכות טכנולוגיה והקושי של מנהלים בארגון לדבר באותה שפה. איך מתגברים על הפער בין הדרישות הפשוטות לכאורה שמוצגות על ידי 'הלקוח' בתוך הארגון לבין גוף ה T.I שצריך לתת לו פתרון ? פעמים רבות השיח לא מתכנס לאותה שפה. ההבדל הוא בהבנת מפת הדרכים שעומדת בפני אנשי ה T.I לעומת הצורך של הלקוח. ציר הזמנים כמעט אף פעם לא מסתנכרן וכל אחד מדבר על הצורך שלו. למעשה, פרויקט טכנולוגי משמעותי בתוך הארגון כרוך בתהליך גישור והידברות, כזה שמאפשר שקיפות, תמיכה הדדית והגעה להבנה מלאה בשני הצדדים מה בעצם מדובר. וכן, אין פה צודק או לא צודק. יש כאן תהליך מורכב שבו אנחנו מביאים חלומות ואנשי הטכנולוגיה מנסים להגשים אותם. זה עובד רק כשמתאחדים ביחד, מבינים לא רק את המגבלות אלא גם את מגוון הפתרונות. רוצים לשמוע עוד ? מוזמנים לפנות ואשמח לייעץ לכם.

ראה גם

למה קשה להיגמל מתיקיות ?

על הקשיים בטרנספורמציה דיגיטלית

למה שינוי הוא כל כך מורכב ?

יש לכם שאלה?
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם.

אהבתם? שתפו!
כולנו חווים בעולם הרשתי את המתנות של ענקיות הטכנולוגיה. נטפליקס ממזמן הפך מתחרה לחווית למידה בסביבה דיגיטלית וחווית ה'גוגל' היא שאיפה של כל ארגון. אבל קשה, באמת קשה, ל'היגמל' מהתיקיות
העולם שלנו עובר בקצב מהיר תהפוכות וכל מה שפעם היה כתוב על נייר הופך לפריט דיגיטלי וזה בתורו מתווסף לפריטים דומים ומקבל תיוג שמאפשר לחפש אותו ויכולות למידת מכונה מאפשרות ללמוד את התנהגות המשתמשים.
אחת התופעות המדהימות בכל ארגון היא השפה השונה של אנשי מערכות טכנולוגיה והקושי של מנהלים בארגון לדבר באותה שפה. איך מתגברים על הפער בין הדרישות הפשוטות לכאורה שמוצגות על ידי 'הלקוח' בתוך הארגון לבין גוף ה T.I שצריך לתת לו פתרון ? פעמים רבות השיח לא מתכנס לאותה שפה.
אנו חיים בעידן של שינוי מתמיד ועדיין זה ממשיך להיות כל כך קשה. הסיבה לכך מורכבת הרבה יותר ממה שנראה לעין במבט ראשון. לא בכדי הרגש הכי מזוהה עם שינוי הוא סלידה. חשבתם פעם מי מפסיד מתהליך של שינוי ?
אולי יעניין אתכם גם...