מ ON BOARDING ל OFF BOARDING  ומה שביניהם –

מחקרים רבים מראים כי המנהל הישיר הינו בעל ההשפעה הדרמטית ביותר על מחוברות העובד, ביצועיו ונכונותו להישאר בארגון. האמרה הידועה לפיה ‘עובדים מצטרפים לארגון ועוזבים בגלל המנהל’ מוכרת לכולנו. בעידן הנוכחי של פוסט פנדמיה וההתפטרות הגדולה,  האצה טכנולוגית, התפוצצות מידע ופער מיומנויות, , דור המילניאלס שמכיר בחשיבות ההגשמה העצמית והמשמעות כאן ועכשיו, תפקיד המנהל הישיר הופך שונה לחלוטין. הסמכות מחליפה את מקומה במערכת יחסים מבוססת על אמון ושקיפות, אותנטיות והעצמה. מאידך, מצופה ממנהלים להמשיך לעמוד ביעדים, להגיע לתפוקות, לארגן וליישם מדיניות ותכניות עבודה. לשם כך, יש צורך בכלים אחרים אשר צמחו בעולמות אשר עסקו מאז ומעולם בפיתוח יכולות אנושיות.

מ ON BOARDING ל OFF BOARDING  ומה שקורה ביניהם

סדנה זו נועדה להקנות כלים למנהל הישיר דרך מספר ערוצים אשר משתלבים היטב עם תהליכי מנהיגות ושיטות ניהול המוכרות והנפוצות ( אנחנו לא נדבר על ניהול משימות, תכנון מול ביצוע, שיחות קשות, ניהול קונפליקטים וכדומה). נתחיל במפגש הראשון עם העובד בשלב הראיון ונלמד ביחד כיצד לבצע ראיון שכבר רותם את העובד אל הארגון. נמשיך לתהליך קליטה וכיצד לנהל חניכה אפקטיבית של עובד חדש. הסדנה תמשיך לעיסוק בפיתוח תכניות למידה אישיות והחיבור לניהול הקריירה. נשים דגש על עוד כמה כלים לשיפור המחוברות הארגונית . הדגש בסדנה הוא על תהליכים שזכו שנים רבות לכינויים מגמדים כגון ‘בניין הכח’ ו’מיומנויות רכות ‘. כיום תהליכים אלה תופסים נתח מרכזי בכל תהליך ניהול וSOFT SKILLS כבר זכו לכינוי חדש – POWER SKILLS !

אני מאמין גדול במנהל הישיר, ההשפעה שלו עצומה על הדור הבא של העובדים גם בהווה בהיבט יכולות הביצועים וגם בעתיד , מי באמת יבחרו להישאר עימנו.  המודעות ליכולת והצורך של המנהל הישיר לעסוק בפיתוח עובדיו הינה קריטית לתהליכי העצמה,מחוברות ושיפור ביצועים כאחד. בואו נלמד ביחד כיצד לעשות זאת טוב יותר. מפאת היקף התוכן, סדנה זו כוללת 4-6  מפגשים – מיומנויות ראיון + סימולציות ( יש אפשרות לשילוב שחקן תיאטרון בסימולציות) , קליטת עובד חדש וחניכה, ניהול קריירה ופיתוח תכניות למידה אישיות, כלים להגברת המחוברות ושימור המחוברות בניהול היברידי.

אהבתם? שתפו!

ראה גם

בינה יוצרת – סדנת הכרות עם המהפיכה הטכנולוגית ששברה את כל הנחות היסוד

סדנת פרודוקטיביות – להפוך לצוות יעיל ואפקטיבי

ניהול קונפליקטים, שיחות קשות ותקשורת מקרבת – סדנת מיומנויות תקשורת בינאישית

להיות מנהל – סדנה לגיבוש תפיסת תפקיד

סדנת ניהול ופיתוח צוות

סדנה אסטרטגית לגיבוש חזון

יש לכם שאלה?
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם.