עתודה ניהולית

הארגון גדל, מצטרפים אנשים ואט אט יש צורך במנהלים נוספים. אנחנו מסמנים את האנשים המתאימים ואז הם נתקלים במצבים חדשים – קונפליקטים, קבלת החלטות, ניהול זמן ומשימות, הקשבה וטיפול באירועים משברים, ממשקים חדשים והרבה מאוד לחץ. ביחד נבנה להם הכשרה שתאפשר להם לגבש תפישת תפקיד, לנתח את סביבת העבודה שלהם, ללמוד איך לנהל ממשקים אפקטיביים, לנהל דיונים וישיבות, לצד כלים ושיטות לניהול אנשים, ההון הכי חשוב של הארגון – איך לקלוט עובד חדש, ניהול צוות, העצמת עובדים, חווית עובדים, שיחות קשות כחלק מפיתוח עתודה ניהולית. ההכשרה תפותח ותיבנה בהתאם למאפייני הארגון וצרכיו. במסגרת הייעוץ נבין ביחד את התרבות הארגונית ומאפייני התפקיד האמיתיים של מנהלים בארגון. בהתאמה לתרחישים, נבנה הכשרה ארוכת טווח שתאפשר להצמיח את העתודה הניהולית לאורך זמן.

 

אהבתם? שתפו!