ליווי תחקירים – להגיע לתוצאה מקצועית ובמקביל ללמוד את השיטה

כמה פעמים חזרנו על אותה טעות ? כמה פעמים זה עלה לנו בהמון משאבים ? ואולי אף בסיכונים מיותרים ? הגיע הזמן להפוך לארגון לומד ולשם כך לאמץ מקרוב את שיטת התחקיר, לבנות תרבות ארגונית תומכת ומפרגנת וליישם לקחים ארגוניים באופן שתהליכי העבודה ימנעו את הכשל הבא. ליווי והנחיה מקצועית יבטיחו את השימוש הנכון במתודה וגם את הטמעת היכולת בקרב האנשים שישולבו בתהליך

גיבוש אסטרטגיה דיגיטלית לניהול ידע

ארגונים מחזיקים בטכנולוגיות רבות, גם אלה שסבורים שהם דלים באמצעים, בפועל מחזיקים הרבה מאוד טכנולוגיה. פעמים רבות, הטכנולוגיה הקיימת לא משמשת לניהול ידע. במקרים רבים, ארגונים רוכשים מערכות ייעודיות ומגיעים למצב של ריבוי מערכות ללא כל יכולת להובלת הידע בין המערכות. בעידן בו כולם רוצים בינה יוצרת פרטית, עשיית סדר ובניית אסטרטגיה דיגיטלית הופכים לתהליכים […]

ליווי והנחיה מקצועית למנהל הידע הארגוני

ניהול ידע הינו אחד האתגרים המורכבים ליישום בארגון ודורש הבנה מקצועית במגוון תתי התחומים של עולם ניהול הידע לצד הבנה עמוקה בהתנהגות ארגונית ופוליטיקה ארגונית. על מנת לעמוד באתגר, כדאי שיהיה לכם/ן שותף שיכול לסייע בקבלת ההחלטות, התווית הדרך, הצפת חלופות, יצירת הקשרים הארגוניים ורתימת שותפים אסטרטגיים לצד תהליכי הטמעה וניהול שינוי ארוכי טווח.

שימור והעברת ידע – יישום אסטרטגיה ארגונית לתהליכי העברת ידע ושימור ידע בארגון

בניית תוכנית אסטרטגית לשימור הידע בארגון לרבות זיהוי והצבעה על מוקדי הידע עימם יש לבצע תהליכי חילוץ והבניה של הידע, שילוב תהליכי העברת ידע בשגרות העבודה, בניית תהליך מוגדר לעזיבת עובד באופן שמאפשר לכידה ושימור הידע, זיהוי פערי יתירות באמצעות מטריצת ידע ובנייה של תוכן מונגש באמצעות מגוון כלי ההדרכה של הארגון – וידאו, פודקאסטים, מציאות רבודה, שילוב הידע בתהליכי עבודה ובמערכות הטכנולוגיות של הארגון

להפוך למנהל – ליווי עובדים שמונו לתפקיד ניהול לראשונה בקריירה

חבילת שירות הנחיה וליווי למנהל בתפקידו הניהולי הראשון אשר תאפשר לו להיכנס לתפקיד עם ביטחון וכלים פרקטיים שיעזרו לו גם בתכנון ובקרה על המשימות, גם בניהול ממשקי עבודה מרובים ובעיקר בעבודה אמפתית ומקצועית עם אנשי הצוות שלו. ניהול הינו מקצוע בפני עצמו והוא אינו חלק מהכשרות העובדים הכי מוכשרים שלנו. הליווי הראשוני יאפשר צמיחה מהירה וכניסה נכונה לתפקיד.

ליווי תהליכי שינוי מבניים ותהליכיים

ארגונים נמצאים כל הזמן בתהליך שינוי. מנהלים מקבלים אתגרים בדמות שינוי מבני או תהליכי שעליהם לבצע, לעיתים עם צוות חדש ואנשים שכלל לא עבדו יחד ולא בהכרח מרוצים מהשינוי. על מנת לתמוך בתהליך השינוי יש צורך בהבנת המצב הקיים, ליווי תהליכי השינוי, ייעוץ מלווה למנהלים, גיבוש שגרות עבודה וכתיבת תפישת הפעלה חדשה. אלה יאפשרו להתקדם לתהליך הטמעה. השירות מוצע למנהלים שנמצאים בשלב כזה ומעונינים לעבור את התהליך באופן מוצלח

ליווי מנהלים וצוותי היגוי בגיבוש תפישות ארגוניות

להפוך רעיון טוב למציאות

השירות נועד לסייע למנהלים ולצוותי היגוי לבנות תכנית ברת יישום, לצאת מסיטואציה של ANALYSIS PARALTSIS ולבנות תפישה ארגונית שתאפשר לעבור ליישום. ביחד נבנה תכנית מסודרת ומציאותית, נגדיר מנגנונים לדברור, יישום, הטמעה ומיסוד השינוי.

שימור מידע וידע קריטי

כל אחד היה רוצה להשאיר חותם ומי שהארגון היה עבורו בית רוצה גם להשאיר מורשת – להיפרד ולהשאיר לחברים

אבחון וגיבוש תפיסה

‘תרבות ארגונית אוכלת אסטרטגיה לארוחת בוקר’ – על מנת לקדם את ניהול הידע בארגון, יש להתאים את העקרונות והתהליכים המתוכננים לתרבות הארגונית

יישום תכניות לניהול שינוי והטמעה

70 אחוז ממאמצי השינוי בארגונים נכשלים. אמרה ידועה היא כי ‘תרבות ארגונית אוכלת אסטרטגיה לארוחת בוקר’. יחד עם זאת, דווקא ההתקדמות הטכנולוגיות חשפה שיטות מתקדמות לניהול שינוי וקידום הטמעת מערכות. פעמים רבות, אנו מגלים בעיות באפיון המערכות אשר ניתן בנקל לתקנן ובכך להקל על ההטמעה. לעיתים הבעיה נעוצה דווקא בחווית המשתמש. ביחד נאבחן את הבעיות […]

אפיון והטמעת מערכות לניהול ידע

SHARE POINT, LMS,LXP, מערכות מערכות, למה זה כל כך כואב ? למה זה קשה ? למה זה מתחיל בהתלהבות ונגמר בתרחיש הפחד הידוע מ’פיל לבן’ ? זו לא הטכנולוגיה. זו הפסיכולוגיה. תנו לי לעזור בפיצוח הגורם האנושי והתאמת הציפיות, השאיפות והתסכולים לשלל האפיונים הרלוונטים למערכות בתחומי ניהול ידע, למידה ומשאבי אנוש

דיגיטציה וטרנספורמציה דיגיטלית

האקסל ותיקיות הפכו ממזמן להיות סימן היכר של כל ארגון. ניתן למצוא כמויות עצומות של מידע בטבלאות כאלה או אחרות לצד כמויות אדירות של ידע שנאבד בתיקיות שונות ומגוונות. כיצד ניתן להנות מהמשאבים האלה ולהשתמש בהם כדי לקבל החלטות מושכלות? כדי להנגיש את המידע והידע הרלוונטי בזמן הנכון?

עתודה ניהולית

מזל טוב, ברכות על הקידום !
אהה, יש דיון בצהריים וצריך לקבל החלטות, הגיעה עובדת חדשה, בצהריים יש לך שיחה אישית עם שלמה וצריך את תכנית העבודה השנתית
אבל רגע, אף אחד לא הכין אותי לזה. נשמע מוכר ? מנהלים לא מתפתחים בין לילה, צריך להשקיע בעתודה ניהולית ולפתח אותה

פיתוח עובדים

לרתום את הכח העצום של למידה לפיתוח העובדים – התפתחות אישית ומקצועית קשורים יחדיו. הגיע הזמן לעבור ממישוב לשיחות התפתחות, כאלה ששמות את העובד/ת במרכז

מחוברות ארגונית

לאפשר לעובדים לשגשג בסביבה הארגונית ולהימנע מנטישה מנטאלית של הארגון

עיצוב מרחבי למידה

כולם מכירים את האמירה ‘נלחמים במעמ”ד’, מרצה עומד ומדבר. ידוע זה מכבר כי הרצאות בכיתה בשיטה הפרונטלית הינן בעל ערך מוגבל בעיקר לאור עקומת השכחה. אנחנו זוכרים בעיקר מה שיוצר אצלינו חוויה. משמעות הדבר כי הרצאה של מרצה עומד ומדבר תוכל להיות אפקטיבית אך ורק אם שיטות העברת המסר שלו יהיו כאלה שיעוררו בנו תגובות. לכן משלבים משחוק, הומור והרבה סטוריטלינג.