ליווי תהליכי שינוי מבניים ותהליכיים

ארגונים נמצאים כל הזמן בתהליך שינוי. מנהלים מקבלים אתגרים בדמות שינוי מבני או תהליכי שעליהם לבצע, לעיתים עם צוות חדש ואנשים שכלל לא עבדו יחד ולא בהכרח מרוצים מהשינוי. על מנת לתמוך בתהליך השינוי יש צורך בהבנת המצב הקיים, ליווי תהליכי השינוי, ייעוץ מלווה למנהלים, גיבוש שגרות עבודה וכתיבת תפישת הפעלה חדשה. אלה יאפשרו להתקדם לתהליך הטמעה. השירות מוצע למנהלים שנמצאים בשלב כזה ומעונינים לעבור את התהליך באופן מוצלח

ליווי מנהלים וצוותי היגוי בגיבוש תפישות ארגוניות

להפוך רעיון טוב למציאות

השירות נועד לסייע למנהלים ולצוותי היגוי לבנות תכנית ברת יישום, לצאת מסיטואציה של ANALYSIS PARALTSIS ולבנות תפישה ארגונית שתאפשר לעבור ליישום. ביחד נבנה תכנית מסודרת ומציאותית, נגדיר מנגנונים לדברור, יישום, הטמעה ומיסוד השינוי.

שימור מידע וידע קריטי

כל אחד היה רוצה להשאיר חותם ומי שהארגון היה עבורו בית רוצה גם להשאיר מורשת – להיפרד ולהשאיר לחברים

אבחון וגיבוש תפיסה

‘תרבות ארגונית אוכלת אסטרטגיה לארוחת בוקר’ – על מנת לקדם את ניהול הידע בארגון, יש להתאים את העקרונות והתהליכים המתוכננים לתרבות הארגונית

יישום תכניות לניהול שינוי והטמעה

70 אחוז ממאמצי השינוי בארגונים נכשלים. אמרה ידועה היא כי ‘תרבות ארגונית אוכלת אסטרטגיה לארוחת בוקר’. יחד עם זאת, דווקא ההתקדמות הטכנולוגיות חשפה שיטות מתקדמות לניהול שינוי וקידום הטמעת מערכות. פעמים רבות, אנו מגלים בעיות באפיון המערכות אשר ניתן בנקל לתקנן ובכך להקל על ההטמעה. לעיתים הבעיה נעוצה דווקא בחווית המשתמש. ביחד נאבחן את הבעיות […]

אפיון והטמעת מערכות לניהול ידע

SHARE POINT, LMS,LXP, מערכות מערכות, למה זה כל כך כואב ? למה זה קשה ? למה זה מתחיל בהתלהבות ונגמר בתרחיש הפחד הידוע מ’פיל לבן’ ? זו לא הטכנולוגיה. זו הפסיכולוגיה. תנו לי לעזור בפיצוח הגורם האנושי והתאמת הציפיות, השאיפות והתסכולים לשלל האפיונים הרלוונטים למערכות בתחומי ניהול ידע, למידה ומשאבי אנוש

דיגיטציה וטרנספורמציה דיגיטלית בתחומי משאבי אנוש

האקסל ותיקיות הפכו ממזמן להיות סימן היכר של כל ארגון. ניתן למצוא כמויות עצומות של מידע בטבלאות כאלה או אחרות לצד כמויות אדירות של ידע שנאבד בתיקיות שונות ומגוונות. כיצד ניתן להנות מהמשאבים האלה ולהשתמש בהם כדי לקבל החלטות מושכלות? כדי להנגיש את המידע והידע הרלוונטי בזמן הנכון?

עתודה ניהולית

מזל טוב, ברכות על הקידום !
אהה, יש דיון בצהריים וצריך לקבל החלטות, הגיעה עובדת חדשה, בצהריים יש לך שיחה אישית עם שלמה וצריך את תכנית העבודה השנתית
אבל רגע, אף אחד לא הכין אותי לזה. נשמע מוכר ? מנהלים לא מתפתחים בין לילה, צריך להשקיע בעתודה ניהולית ולפתח אותה

פיתוח עובדים

לרתום את הכח העצום של למידה לפיתוח העובדים – התפתחות אישית ומקצועית קשורים יחדיו. הגיע הזמן לעבור ממישוב לשיחות התפתחות, כאלה ששמות את העובד/ת במרכז

מחוברות ארגונית

לאפשר לעובדים לשגשג בסביבה הארגונית ולהימנע מנטישה מנטאלית של הארגון

גיוס

פיתוח כלי לאבחון ארגוני מבוסס על מדידת אינטיליגנציה פרקטית – אחד המנגנונים הקריטים בכל ארגון הינו מנגנון הגיוס. כאשר איכות העובדים גבוהה, הפוטנציאל הארגוני עולה פלאים. לשם כך, ארגונים רבים מעסיקים מכונים וגופי אבחון שונים ומגוונים במטרה לאתר את הפוטנציאל. לעיתים ההתאמה היא גבוהה מאוד ולעיתים פחות.

עיצוב מרחבי למידה

כולם מכירים את האמירה ‘נלחמים במעמ”ד’, מרצה עומד ומדבר. ידוע זה מכבר כי הרצאות בכיתה בשיטה הפרונטלית הינן בעל ערך מוגבל בעיקר לאור עקומת השכחה. אנחנו זוכרים בעיקר מה שיוצר אצלינו חוויה. משמעות הדבר כי הרצאה של מרצה עומד ומדבר תוכל להיות אפקטיבית אך ורק אם שיטות העברת המסר שלו יהיו כאלה שיעוררו בנו תגובות. לכן משלבים משחוק, הומור והרבה סטוריטלינג.

הכשרות בתחום החניכה

עובדים חדשים מגיעים לארגון וככל שהתפקיד שמצפה להם הינו מורכב יותר, כך יש יותר צורך בתהליכי חניכה. החונך, בדרך כלל נבחר על סמך תפקידו ולא זוכה להכשרה המתאימה. להיות חונך, משמעו להיות אחראי על הסתגלות העובד לארגון. החונך הינו נקודת המגע האנושית המשמעותית ביותר לעובד החדש ולכן רובצת עליו אחריות כבדה.

אפיון והתאמת כלים טכנולוגיים לתמיכה בלמידה

עולם הלמידה הינו אחד התחומים העשירים ביותר בטכנולוגיות ואלה מתחדשות חדשות לבקרים. ניתן למצוא כלים רבים לייצור תוכן, למשחוק, לניהול למידה, ללמידה סינכרונית, ללמידה בווידאו בסביבת ענן או בהתקנה מקומית.

יישום פרויקט למידה בשטח

מודל 70:20:10 זכה להדהוד משמעותי על ידי מומחה הלמידה צארלס ג’נינגס. המודל נולד ממחקרים על מנהלים שהצהירו כי 10 אחוז הם למדו בכיתה, 20 אחוז מחבריהם, בעיקר המנהל הישיר שלהם ואילו כל השאר מעבודה קשה. המספרים אינם חשובים אלא עצם ההבנה כי למידה מתרחשת בסביבת בעבודה

אבחון ארגוני וגיבוש תפישה

פעמים רבות, ארגונים מתבצרים במודל מסורתי שאינו תואם את צרכי הלומד החדש. האבחון יאפשר להאיר פערים וצרכים ולהציע פתרונות ישימים. על מנת להימנע מבזבוז משאבים, האבחון יסתיים בהיגוי תפישה, רעיון מסדר שיאפשר להכווין את פעילות הלמידה בארגון.