טרנספורמציה דיגיטלית

אנו חיים בעידן של האצה טכנולוגית. ארגונים מתקשים לרכוש ולאפיין טכנולוגיות מתאימות ועוד יותר להטמיע טכנולוגיות קיימות. עידן המהפיכה הרביעית שמדגיש את ההתלכדות עם מרחב הסייבר יצר תופעה מורכבת של איחור מתמיד אחרי הטכנולוגיה. צברתי נסיון רב באפיון מערכות מסוגים שונים  לרבות מערכות לניהול משאבים, למידה וניהול ידע.  הניסיון שלי הוא בחיבור של אנשי הטכנולוגיה ל’לקוחות’ בארגון, לתווך וליצור שפה משותפת, כזו שתאפשר להתגבר על השפה השונה וליצור בסיס משותף להצלחת פרוייקטים טכנולוגים. כמו כן ביכולתי לסייע בבניית תכנית הטמעה מתוחכמת המשלבת אלמנטים מעולם הפסיכולוגיה. התאמת תהליכים חדשים במקום תהליכים אנושיים, שילוב חווית משתמש ראויה, בניית סל ההדרכות הנדרש ותכנית הטמעה ארוכת טווח עד למיסוד השינוי. מוזמנים לפנות לשיחה ראשונית להתייעצות

שירותי ייעוץ

SHARE POINT, LMS,LXP, מערכות מערכות, למה זה כל כך כואב ? למה זה קשה ? למה זה מתחיל בהתלהבות ונגמר בתרחיש הפחד הידוע מ’פיל לבן’ ? זו לא הטכנולוגיה. זו הפסיכולוגיה. תנו לי לעזור בפיצוח הגורם האנושי והתאמת הציפיות, השאיפות והתסכולים לשלל האפיונים הרלוונטים למערכות בתחומי ניהול ידע, למידה ומשאבי אנוש
האקסל ותיקיות הפכו ממזמן להיות סימן היכר של כל ארגון. ניתן למצוא כמויות עצומות של מידע בטבלאות כאלה או אחרות לצד כמויות אדירות של ידע שנאבד בתיקיות שונות ומגוונות. כיצד ניתן להנות מהמשאבים האלה ולהשתמש בהם כדי לקבל החלטות מושכלות? כדי להנגיש את המידע והידע הרלוונטי בזמן הנכון?

הרצאות וסדנאות

האתגר הכי גדול של כל מי שמכניס מערכת טכנולוגית, יוזם תפישה חדשה בארגון ומנסה לעשות שינוי. הרגש הכי מזוהה עם שינוי הוא – סלידה.
סדנת בינה יוצרת להכרות עם מנעד רחב של כלים אשר יוכלו לסייע לכם בחיי היומיום ובעיסוק הנוכחי והעתידי שלכם/ן. נשמע על האתגרים וההזדמנויות וניחשף למגוון רחב של כלים אותם נתרגל בחלקה השני של הסדנה. התוכן מותאם למי שטרם צבר ידע ונסיון בתחומים אלה ומעוניין/נת בנחיתה רכה אל העתיד שהוא כבר כאן – תזכרו – לא בינה מלאכותית תחליף אתכם/ן אלא מי שיידעו להשתמש בה
ההרצאה נועדה לכלל עובדי הארגון, נועדה לחשוף לאתגרי המהפכה הרביעית בדגש על הצפת המידע והידע, תציג את עולם ניהול הידע וכיצד ניתן ליצור ערך בעידן כזה מורכב.

בלוג - המימד הסמוי

אחת התופעות המדהימות בכל ארגון היא השפה השונה של אנשי מערכות טכנולוגיה והקושי של מנהלים בארגון לדבר באותה שפה. איך מתגברים על הפער בין הדרישות הפשוטות לכאורה שמוצגות על ידי ‘הלקוח’ בתוך הארגון לבין גוף ה T.I שצריך לתת לו פתרון ? פעמים רבות השיח לא מתכנס לאותה שפה.
העולם שלנו עובר בקצב מהיר תהפוכות וכל מה שפעם היה כתוב על נייר הופך לפריט דיגיטלי וזה בתורו מתווסף לפריטים דומים ומקבל תיוג שמאפשר לחפש אותו ויכולות למידת מכונה מאפשרות ללמוד את התנהגות המשתמשים.
כולנו חווים בעולם הרשתי את המתנות של ענקיות הטכנולוגיה. נטפליקס ממזמן הפך מתחרה לחווית למידה בסביבה דיגיטלית וחווית ה’גוגל’ היא שאיפה של כל ארגון. אבל קשה, באמת קשה, ל’היגמל’ מהתיקיות
אנו חיים בעידן של שינוי מתמיד ועדיין זה ממשיך להיות כל כך קשה. הסיבה לכך מורכבת הרבה יותר ממה שנראה לעין במבט ראשון. לא בכדי הרגש הכי מזוהה עם שינוי הוא סלידה. חשבתם פעם מי מפסיד מתהליך של שינוי ?