הסביבה החיצונית, שינויים בסביבה הפנימית, ההאצה הטכנולוגית, התמורות בשוק העבודה, כל אלה דוחפים אותנו כל העת לבצע שינויים בארגון ולהתאים אותו למציאות החדשה. מנהלים נדרשים כחלק מהשגרה שלהם לגבש תפישות ולהצליח לעבור ליישום שלהן. בפועל, רק 30 אחוז מהשינויים בארגונים הגלובאליים מצליחים להגיע לכדי יישום. הקושי כרוך כבר בשלב גיבוש התפישה, אופן הביטוי שלה ופערים בתכנון אל מול התרבות הארגונית. ביחד ננתח את הסיטואציה, ההשלכות של השינוי, נגבש את התפישה באופן אינטגרטיבי שלא יותיר פערים, נבנה תכנית לדברור ובהמשך לניהול השינוי.
אשמח לחלוק מנסיוני הרב בגיבוש תפישות ארגוניות והתמודדות עם קשיי הטמעה. אני משוכנע כי אוכל לסייע לכם/ן לקחת רעיון טוב ולהפוך אותו למציאות