האם ריבוי המערכות הקיימות מתממשק ? מאפשר ניהול ידע מכל סביבה ?
ככל שהארגון גדול יותר וכולל מערכות רבות יותר, כך האסטרטגיה הזו הופכת קריטית.
אשמח לסייע לכם/ן במיפוי הטכנולוגיות הקיימות, אבחון הפערים בזרימת הידע בין המערכות השונות, פערים בקישוריות ואף להצביע על יכולות חסרות ומה החלופות הקיימות בשוק שיכולות לתת מענה. אסטרטגיה זו משלימה את אסטרטגיית מערכות המידע שמתמקדות בדרישות הלקוח ותמיכה בעשייה הארגונית.
השלמה זו מאפשרת לוודא שאנו מצליחים לשמר גם את הידע הארגוני וגם להנגיש אותו במופעים שונים מתי שצריך והיכן שצריך. האסטרטגיה לוקחת בחשבון את מגבלות אבטחת המידע, אופי סביבת העבודה הדיגיטלית והתהליכים שמתרחשים במסגרת תוכנית העבודה הקיימת.
פתרונות מתקדמים לניהול ידע, מסמכים ובינה יוצרת
ככל שהארגון מתרחב וכולל מערכות רבות, ניהול ידע מקושר ואינטגרציה בין המערכות הופכת לקריטית להצלחתו. מערכת ניהול ידע צריכה להעניק חוויית משתמש מעולה, אינטגרציה מלאה עם מערכות משיקות, ולאפשר ללכוד את הידע בזמן אמת – בסביבה בה העובדים פועלים ומשתפים מידע וידע בהקשרים שונים.
הפלטפורמה הנפוצה בישראל לניהול ידע מבוססת על sharepoint של מיקרוסופט, אך בתצורתה הבסיסית היא לא מספיקה לניהול ידע אפקטיבי. הסבת הפלטפורמה לצרכי ניהול ידע דורשת:
בין אם אתם מעדיפים תשתית בענן או התקנה מקומית, נבנה יחד פתרון אופטימלי עם שילוב יכולות מודרניות תוך עבודה צמודה עם מערך ה ,T.I הלקוח ושותפים אסטרטגיים נוספים. הבעיה העיקרית שאני נתקל בה היא הקושי של משתמשי הקצה להגדיר את הצרכים שלהם בצורה ברורה לאנשי מערכות המידע ולזהות חסמים בארגון. אני כאן כדי לגשר על הפער הזה.